خرید هدفون بلوتوث رومن مدل S560 


قیمت : 249000 تومان


برند : Miscellaneous


خرید پستی هدفون بلوتوث رومن مدل S560 


قیمت هدفون بلوتوث رومن مدل S560 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



هدفون بلوتوث رومن مدل S560


 


نقد و بررسی تخصصی

هدفون بلوتوث رومن مدل S560 یکی از انتخاب‌های مناسب برای کسانی است که زیاد ورزش می‌کنند و در کل جنب و جوش زیادی دارند. گوش‌دادن به موسیقی در حین فعالیت‌های بدنی مثل ورزش یا هنگام کار همیشه یکی از تفریحات مردم است. بازار گسترده‌ی هدفون‌ها و هدست‌ها و تفاوت‌های زیاد در کیفیت و قیمت این کالاها در چند سال اخیر، انتخاب را برای کاربران سخت کرده است. بهترین راه برای یک انتخاب مناسب بررسی نیازها، توجه به ویژگی‌های هدفون‌ها و در انتها انتخاب درست آن است. در ادامه با بیان ویژگی‌های مهم و بارز هدفون رومن S560، می‌توانید بفهمید این هدفون به درد شما می‌خورد یا نه.

طراحی؛ راحت گوش کن!

طراحی و ساخت این هدفون با اینکه بسیار شبیه به تمام هدفون‌های بی‌سیم ورزشی است اما ویژگی‌هایی هم دارد که آن را از سایر محصولات متمایز می‌کند. اگر به گیره‌ی گوش این هدفون نگاه کنید متوجه اندازه‌ی بزرگ آن می‌شوید. این گیره به لطف جنسی که دارد، کاملا ضدلغزش است و در عین حال انعطاف‌پذیری و نوع طراحی آن باعث شده به خوبی روی هر مدل گوشی قرار گیرد. همچنین سرگوشی‌های این هدفون از جنس سیلیکون است و به ادعای شرکت سازنده، این سیلیکون از نظر ظرافت و کیفیت مانند پوست انسان است و با طراحی ارگونومیکی که دارد به راحتی کانال گوش را پر می‌کند. همه‌ی این‌ها یعنی اینکه این هدفون محکم و راحت در گوش قرار می‌گیرد و لازم نیست نگران لق‌زدن یا بیرون‌آمدن آن از گوش در حین ورزش یا فعالیت‌های سنگین باشید. یکی دیگر از مزیت‌های این سرگوشی‌ها تنوع آن‌ها در سه اندازه‌ی کوچک، متوسط و بزرگ است که برای هر فرد با آناتومی متفاوت مناسب است.

معمولا تمام هدفون‌های ورزشی باید در برابر تعریق یا رطوبت مقاوم باشند و مدل‌های حرفه‌ای‌تر هم کاملا ضد‌آب هستند. هدفون  S560 هم از این قاعده مستثنی نیست و در برابر تعریق و رطوبت (مانند قطرات ناشی از بارش باران) مقاوم است. دکمه‌ها و درگاه‌های روی این هدفون هم عبارتند از دکمه‌ی روشن/خاموش، درگاه microUSB برای شارژ هدفون،‌ چراغ نشان‌گر که روشن خاموش شدن آن به رنگ آبی و قرمز یعنی در حال جفت‌شدن و روشن‌شدن است و رنگ آبی یعنی اتصال با گوشی برقرار شده و می‌توانید به موزیک گوش دهید. همچنین یک دکمه برای پخش موسیقی و پاسخ‌دادن به تماس‌ها و دکمه‌های کم و زیادکردن صدا و تعویض آهنگ هم روی هدفون قرار دارد.

باتری؛ ساعت‌ها کنارت هستم!

یکی از مواردی که در انتخاب هدفون مهم است، باتری و شارژدهی آن است. در این هدفون از یک باتری لیتیوم‌-پلیمر با ظرفیت ۱۵۰ میلی‌آمپرساعت استفاده شده که سریع شارژ می‌شود و مدت زیادی شارژدهی خواهد داشت. این باتری در مدت ۲ ساعت به طور کامل شارژ می‌شود و تا ۸ ساعت توان پخش موسیقی دارد. می‌توانید تا ۸.۵ ساعت با آن حرف بزنید و اگر به حالت آماده به کار باشد تا ۲۵۰ ساعت، یعنی چیزی در حدود ۱۰ روز شارژدهی دارد.

آماده، روشن، صدا،‌ حرکت!

هدفون رومن مدل S560 با بلوتوث نسخه‌ی 4.1 کار می‌کند. تا ۱۰ متر محدوده‌ی عملکرد دارد. می‌تواند صداهای مزاحم اطراف را کاهش بدهد تا با کیفیت و دقت بیشتری به موسیقی گوش دهید. هدفون S560 درایوری با قطر ۱۴.۸ میلی‌متر دارد که برای یک هدفون ورزشی یک اسپیکر بزرگ است و همین باعث می‌شود صدای استریو کیفیت بسیار بهتری داشته باشد. در مجموع ویژگی‌های مثبت این هدفون باعث شده تا انتخاب خوبی برای ورزشکاران و کسانی باشد که به دنبال یک هدفون ورزشی هستند. طراحی ارگونومیک با تنوع رنگی زیبا، می‌تواند طرفداران زیادی را به سمت خود بکشد.


 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



 


هدفون‌ها ابزارهای بسیار کاربردی برای گوش کردن به موسیقی هستند. به کمک هدفون‌ها می‌توان بدون ایجاد مزاحمت برای دیگران به موسیقی موردعلاقه خود گوش کرد. شرکت «رومن» محصولی را تحت عنوان «S560» روانه بازار کرده است. این هدفون دوست‌داشتنی شرکت رومن از طراحی خاصی بهره می‌برد. طراحی بسیار خوب این هدفون باعث می‌شود که هنگام قرارگیری روی گوش به‌راحتی خارج نشده و باعث ایجاد مزاحمت برای کاربر نشود. هدفون S560 از طریق فناوری بلوتوث به تلفن همراه یا پخش‌کننده صوتی شما متصل می‌شود و صدایی با کیفیت را برای شما به ارمغان می‌آورد. این هدفون شرکت رومن از دو کاپ صدا بهره می‌برد. روی کاپ سمت راست این هدفون شرکت رومن کلیدهایی مشاهده می‌شود که وظیفه کنترل میزان صدای هدفون را بر عهده دارند. بدنه هدفون S560 از جنس پلاستیک با کیفیت است و می‌تواند در برابر بسیاری از ضربات مقاومت خوبی از خود نشان دهد. هدفون S560 انرژی خود را از یک باتری تأمین می‌کند. به یاری این باتری، S560 می‌تواند شمارا تا 8 ساعت در پخش موسیقی و 10 روز در حالت استندبای همراهی کند.


 



تصاویر بیشتر


 



هدفون بلوتوث رومن مدل S560
هدفون بلوتوث رومن مدل S560
هدفون بلوتوث رومن مدل S560


 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



هدفون بلوتوث رومن مدل S560
هدفون بلوتوث رومن مدل S560
هدفون بلوتوث رومن مدل S560


 


 


خرید هدفون بلوتوث رومن مدل S560 ارزان , هدفون بلوتوث رومن مدل S560 با قیمت ارزان , خرید Miscellaneous ارزان , Miscellaneous با قیمت ارزان , خرید پستی هدفون بلوتوث رومن مدل S560 ,خرید اینترنتی هدفون بلوتوث رومن مدل S560, خرید هدفون بلوتوث رومن مدل S560 با قیمت 249000 ,خرید هدفون بلوتوث رومن مدل S560 فقط 249000 ,خرید Miscellaneous هدفون بلوتوث رومن مدل S560 ,خرید Miscellaneous با قیمت 249000,kharid هدفون بلوتوث رومن مدل S560, gheymat هدفون بلوتوث رومن مدل S560  

خرید هدفون بلوتوث رومن مدل S560 ارزان,هدفون بلوتوث رومن مدل S560 با قیمت ارزان,خرید Miscellaneous ارزان,خرید پستی هدفون بلوتوث رومن مدل S560,خرید هدفون بلوتوث رومن مدل S560 با قیمت 249000,خرید هدفون بلوتوث رومن مدل S560 فقط 249000,خرید Miscellaneous هدفون بلوتوث رومن مدل S560,خرید Miscellaneous با قیمت 249000,kharid online هدفون بلوتوث رومن مدل S560,kharid هدفون بلوتوث رومن مدل S560 arzan, سایت اینترنتی پدر هدفون بلوتوث رومن مدل S560 خرید هدفون بلوتوث رومن مدل S560 قیمت : 249000 تومانبرند : Miscellaneousخرید پستی هدفون بلوتوث رومن مدل S560 قیمت هدفون بلوتوث رومن مدل S560  برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.   خرید هدفون بلوتوث رومن مدل S560 ارزان,هدفون بلوتوث رومن مدل S560 با قیمت ارزان,خرید Miscellaneous ارزان,خرید پستی هدفون بلوتوث رومن مدل S560,خرید هدفون بلوتوث رومن مدل S560 با قیمت 249000,خرید هدفون بلوتوث رومن مدل S560 فقط 249000,خرید Miscellaneous هدفون بلوتوث رومن مدل S560,خرید Miscellaneous با قیمت 249000,kharid online هدفون بلوتوث رومن مدل S560,kharid هدفون بلوتوث رومن مدل S560 arzan,